17 травня 2016 року на базі Тернопільського ОКІППО відбувся семінар-практикум методистів районних(міських) методичних кабінетів із суспільних дисциплін. Тема семінару: «Методичний супровід розвитку професійної компетентності вчителів історії та права» : з досвіду роботи Борщівського РМК. Відкрив семінар О.М. Петровський, директор Тернопільського ОКІППО.
План
проведення обласного семінару-практикуму
методистів районних (міських) методичних кабінетів
із суспільних дисциплін
Тема: Методичний супровід розвитку професійної компетентності вчителів історії та правознавства: з досвіду роботи Борщівського РМК
Дата проведення: 17 травня 2016 року
Місце проведення: Тернопільський ОКІППО
Початок роботи: 10.00
1. Вітальне слово. Відкриття семінару-практикуму.
О.М. Петровський, директор Тернопільського ОКІППО,
доцент, кандидат історичних наук
2. Стан та перспективи розвитку освітньої галузі Борщівщини.
О.Є. Король, завідувач комунальної установи
«Борщівський районний методичний кабінет»
3. Професійна компетентність педагога як умова формування громадянськості та патріотизму учнівської молоді.
В.С. Мисик, заступник директора Тернопільського ОКІППО,
кандидат історичних наук
4. Впровадження у діяльність методичних структур сучасних підходів до формування професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарного циклу.
І.Я. Букавин, методист Тернопільського ОКІППО
5. Організація методичної роботи з вчителями історії та правознавства Борщівського району.
М.Д. Гришкова, методист комунальної установи
«Борщівський районний методичний кабінет»
6. Роль методичного округу в удосконаленні професійної та фахової компетентностей вчителя історії.
О.Є. Слобода, вчитель історії Озерянської ЗОШ І-ІІІ ст
7. Забезпечення зростання професійної компетентності вчителя: з досвіду роботи керівника школи молодого вчителя. Методологічні основи сучасного уроку суспільних дисциплін.
Я.В. Рудан, вчитель історії Бабинецької ЗОШ І-ІІ ст.
8. Від творчого вчителя до обдарованого учня.
І.Г. Бегур, учитель історії Стрілковецької ЗОШ І-ІІІ ст.
9. Пошуково-дослідницька краєзнавча діяльність як метод зростання професійної майстерності вчителя історії.
О.Л. Ундерко, вчитель історії Скала-Подільської ЗОШ І-ІІ ст.
10. Роль музейної педагогіки у формуванні культурно-освітнього середовища школи.
І.Ф. Пенькало, вчитель історії Пилипченської ЗОШ І-ІІ ст.
11. Організація позакласної роботи у контексті співпраці з науковими та культурно-освітніми установами України та Польщі.
В.О. Кушнір, вчитель історії Циганської ЗОШ І-ІІІ ст.
12. Підбиття підсумків роботи семінару-практикуму. Вироблення рекомендацій.
|